Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τμημάτων (από 04-03-2024)

Ωρολόγιο Πρόγραμμα Τμημάτων (από 04-03-2024)

(πατήστε πάνω στην εικόνα παρακάτω:)

Ωρολόγιο πρόγραμμα τμημάτων (από 04-03-2024)

Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο σχολείο. Η ημέρα αυτή αποτελεί μια αφορμή για εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς των σχολείων όλης της χώρας να ανταλλάξουν σκέψεις, πληροφορίες και ιδέες και να ενεργοποιηθούν δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις.

Με αφορμή την ημέρα αυτή και σύμφωνα με το Φ1/21896/ΓΔ4/29-02-2024 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., το σχολείο μας θα κάνει προβολή ταινίας από την πλατφόρμα cinedu, εικαστικά εργαστήρια και διαδραστικές ομιλίες με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού.

To Γυμνάσιο Ζαλόγγου και το 3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας, σε συνεργασία με το Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, καθώς και με σχολεία όλων των βαθμίδων από όλη τη χώρα αλλά και Δήμους, θα υλοποιήσει δράση κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού με τίτλο «Σπάω τη σιωπή, ενώνουμε τις φωνές κατά της βίας» την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024, ώρα 10.30-11.15, στο Κεντρικό Ρολόι της Πρέβεζας.

Σκοπός της δράσης είναι η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών, των μελών της σχολικής κοινότητας και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας στο σχολείο αλλά και σε άλλα θεσμικά πλαίσια, όπως η οικογένεια, η εργασία, ο αθλητισμός, κ.λπ. Στο πλαίσιο της δράσης, οι μαθητές/τριες συζητούν για τη βία και τον εκφοβισμό, τις μορφές, τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού, την αντιμετώπιση και πόσο σημαντικό είναι να σπάμε τη σιωπή και να αναφέρουμε φαινόμενα βίας και εκφοβισμού.

Κατά τη μετάβασή τους από το σχολείο στο 3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας και στη συνέχεια στο κεντρικό σημείο συγκέντρωσης (Κεντρικό Ρολόι), οι μαθητές/τριες θα αναπαριστούν μορφές βίας με κάποιες κινήσεις. Στις 11.00, οι μαθητές/τριες θα σπάσουν ταυτόχρονα ένα μπαλόνι. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής και η ταυτόχρονη κίνηση συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές μας.

Η υλοποίηση της δράσης σε κεντρικό σημείο της πόλης αποσκοπεί στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών.

Δείτε σχετικό άρθρο στον τοπικό Τύπο με τίτλο: Το 3ο Γυμνάσιο Πρέβεζας και το Γυμνάσιο Ζαλόγγου «Σπάνε τη σιωπή, σπάζοντας μπαλόνια»

Εκπαιδευτική Επίσκεψη – Βεργίνα-Θεσσαλονίκη-Γρεβενά – 29/02/2024 – 02/03/2024

Οι Β’ και Γ’ τάξεις του Γυμνασίου Ζαλόγγου πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο πλαίσιο του Αναλυτικού Προγράμματος σε Βεργίνα, Θεσσαλονίκη και Γρεβενά από 29-02-2024 έως 02-03-2024. Ακολουθώντας το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής επίσκεψης, επισκεφθήκαμε τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο των Αιγών στη Βεργίνα, όπου περιηγηθήκαμε στον χώρο και είδαμε τους βασιλικούς τάφους, παρακολουθήσαμε θεατρική παράσταση του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος στο Βασιλικό Θέατρο της Θεσσαλονίκης, ανεβήκαμε στην περιοχή των Κάστρων και ξεναγηθήκαμε στο Φρούριο του Επταπυργίου (Γεντί Κουλέ), όπου μάθαμε για την ιστορική σημασία του χώρου, ενώ επισκεφθήκαμε και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μηλέας Γρεβενών, όπου είδαμε τα μοναδικά ευρήματα που εκτίθενται στον χώρο. Ανάμεσα στις εκπαιδευτικές μας δράσεις, είχαμε χρόνο να περπατήσουμε στο ιστορικό κέντρο της Θεσσαλονίκης, να φάμε και να χορέψουμε παρέα κατά το βραδινό μας γεύμα, να διασκεδάσουμε σε εμπορικό πολυκατάστημα-πολυχώρο και να περιηγηθούμε στην κεντρική πλατεία των Γρεβενών. Το πρόγραμμα της εκδρομής τηρήθηκε σχεδόν στο έπακρον, ενώ πιστεύουμε ότι οι εκπαιδευτικοί στόχοι επιτεύχθηκαν σε πολύ σημαντικό βαθμό, καθώς οι μαθητές/τριές μας επισκέφθηκαν για πρώτη φορά χώρους ιδιαίτερου ιστορικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος και αποκόμισαν πληροφορίες με μεγάλη εκπαιδευτική αξία. Πιστεύουμε ότι οι μαθητές/τριές μας απόλαυσαν τη σχολική εκδρομή και οι μέρες που πέρασαν μαζί θα έχουν ιδιαίτερη συναισθηματική σημασία τόσο για εκείνους/ες όσο και για τους εκπαιδευτικούς που συνόδευσαν τα παιδιά!

Προκήρυξη Εξετάσεων για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Α’ εξεταστικής περιόδου 2024

Ανακοινώνεται ότι από την Παρασκευή 01-3-2024 έως και τη Δευτέρα 11-3-2024 και ώρα 23.59 θα υποβάλλονται ηλεκτρονικά αιτήσεις συμμετοχής των υποψηφίων για τις Εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας Α’ εξεταστικής περιόδου 2024.

Οι Εξετάσεις θα διεξαχθούν το Σάββατο 25 Μαΐου 2024 και την Κυριακή 26 Μαΐου 2024 για την πιστοποίηση
της γνώσης των γλωσσών Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής, Ιταλικής και Ισπανικής για τα επίπεδα:
α) Α1+Α2 (Α1 «στοιχειώδης γνώση» και Α2 «βασική γνώση»), με ενιαία διαβαθμισμένη εξέταση.
β) Β1+Β2 (Β1 «μέτρια γνώση» και Β2 «καλή γνώση»), με ενιαία διαβαθμισμένη εξέταση.
γ) Γ1+Γ2 (Γ1 «πολύ καλή γνώση» και Γ2 «άριστη γνώση»), με ενιαία διαβαθμισμένη εξέταση.»

Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στις Εξετάσεις, παρακαλούμε να μεριμνήσουν ώστε έγκαιρα να ολοκληρώσουν όλα τα στάδια της απαιτούμενης διαδικασίας για την υποβολή της αίτησής τους εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://kpg.it.minedu.gov.gr/
Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν αναρτημένες στον ιστότοπο της ΔΔΕ Πρέβεζας
http://dide.pre.sch.gr

02-02-2024 – Chandeleur/Fête Des Chandelles

Οι μαθητές/τριες τού τμήματος Γαλλικών τής Γ΄ τάξης του σχολείου μας γιόρτασαν το γαλλικό έθιμο La Chandeleur ή τη γιορτή της κρέπας με την υπεύθυνη καθηγήτριά τους κα Καλίνη.

Chandeleur ή Fête des chandelles ονομάζεται η Υπαπαντή τού Χριστού στη Γαλλία, γιορτάζεται στις 2 Φεβρουαρίου και αναφέρεται στην υποδοχή τού νεογέννητου Χριστού στον ναό και τον εξαγνισμό τής Παναγίας. Το όνομά της, Chandeleur, προέρχεται από τη λατινική λέξη candela (la bougie = το κερί), δηλαδή η γιορτή των κεριών, λόγω του εθίμου να ανάβουν κεριά τα μεσάνυχτα ως ένδειξη κάθαρσης. Κάθε χρόνο λοιπόν αυτή την ημέρα, κατά την παράδοση, σε κάθε σπίτι τής Γαλλίας αναβιώνει το έθιμο τής παρασκευής κρέπας. Σύμφωνα με έναν παλιό μύθο, εάν την ημέρα της Chandeleur δε παρασκευάζονταν κρέπες, η σοδειά του σιταριού όλης της χρονιάς θα καταστρεφόταν.

Οι μαθητές/τριες, αφού μελέτησαν στην τάξη την ιστορία του εθίμου και το λεξιλόγιο για τη συνταγή, αναβίωσαν το γαλλικό αυτό έθιμο… έφτιαξαν και γεύτηκαν γλυκές κρέπες!

Δράσεις Ενίσχυσης Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Την Τετάρτη 21/02/2024 και Πέμπτη 22/02/2024 υλοποιήθηκαν δράσεις ενημέρωσης των μαθητών/τριών της Γ’ Γυμνασίου που αφορούσαν τις ευκαιρίες απασχόλησης στον τουριστικό τομέα.
Ο πρόεδρος της Νέας Ένωσης Ξενοδόχων Π.Ε Πρέβεζας κ.Χαλκίδης Πολύκαρπος ενημέρωσε τους μαθητές/τριες για την ανοδική τάση της τουριστικής κίνησης στον Νομό Πρέβεζας που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση ζήτησης επαγγελματιών στα τουριστικά επαγγέλματα, καθώς και για τις περιζήτητες ειδικότητες και τα προσόντα που απαιτούνται για να σταδιοδρομήσουν στον συγκεκριμένο τομέα.
Στη συνέχεια η κα Σοροντίλα Γεωργία, πτυχιούχος Ιστορικός και Αρχαιολόγος με την επαγγελματική ιδιότητα της Ξεναγού, έθεσε τα προαπαιτούμενα και τις βάσεις για το προσοδοφόρο μεν, δύσκολο δε, επάγγελμα του/της Ξεναγού στον Ελλαδικό χώρο μέσα από τα προσωπικά της επαγγελματικά βιώματα.
Οι προσκεκλημένοι/ες απάντησαν σε ερωτήσεις που είχαν προετοιμάσει οι μαθητές/τριες, αλλά και σε όσες προέκυψαν κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης.
Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Χαλκίδη και την κα Σοροντίλα για τη ζωντανή και κατανοητή παρουσίαση των συνθηκών και ευκαιριών στον τομέα του τουρισμού.

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Smashed Online

Το σχολείο μας συμμετείχε στο διεθνές εκπαιδευτικό πρόγραμμα Smashed Online, αφιερωμένο σε παιδιά μεταξύ 13 και 17 ετών, για την καταπολέμηση της κατάχρησης αλκοόλ και την ευαισθητοποίηση των νέων γενιών γύρω από το ζήτημα.

Το Smashed κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών/τριών, την ίδια στιγμή που διαπραγματεύτηκε δύσκολα αλλά ζωτικά θέματα για την περίοδο της εφηβείας, όπως είναι η πίεση συνομηλίκων, ο τρόπος λήψης αποφάσεων, η σεξουαλική παρενόχληση.

Πρόκειται για μια ψηφιακή διαδρομή, όπου σε διάστημα μιας ώρας (60′), οι μαθητές ακολουθούν τις ζωές τριών εφήβων που κάνουν κατάχρηση αλκοόλ. Μέσα από τον διάλογο με τους ήρωες και τον συντονιστή, οι μαθητές/τριες ταυτίζονται, εμβαθύνουν και προβληματίζονται περισσότερο για τις πραγματικές αιτίες που οδηγούν σε αντίστοιχες συμπεριφορές ταυτόχρονα με το κοινωνικό και ψυχολογικό αντίκτυπο που επιφέρουν οι αποφάσεις και επιλογές τους.

Το Smashed, που προωθείται από την Diageo και υποστηρίζεται από τη La Fabbrica (εταιρεία – εμπειρογνώμονας σε εκπαιδευτικά έργα) εγκρίθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού με την υπ’ αρ. 121652/ΓΔ4/27-10-2023 απόφαση.

Πιστοποιητικά παρακολούθησης του προγράμματος

Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης – Οικιακή Οικονομία

Στο πλαίσιο του Προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, αλλά και του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, μαγειρέψαμε με τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου ένα εύκολο και υγιεινό γλυκό χωρίς ζάχαρη, τον κορμό.

Στο μάθημα της Οικιακής Οικονομίας οι μαθητές/τριες εκπαιδεύτηκαν στον διαχωρισμό των αγαθών σε παραγωγικά και καταναλωτικά αγαθά. Κάποια από αυτά, ανάλογα με τη χρήση τους, ανήκουν και στις δύο κατηγορίες. Παράδειγμα αποτελεί η σοκολάτα, η οποία άλλοτε θεωρείται καταναλωτικό αγαθό, αν τη χρησιμοποιήσουμε για τη φάμε, και άλλοτε ως παραγωγικό, αν χρησιμοποιηθεί ως πρώτη ύλη για την παρασκευή ενός κορμού, κέικ κτλ.

Το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης αφορά την ανακύκλωση, την επαναχρησιμοποίηση αγαθών και περισσευμάτων φαγητών. Ιδιαίτερη σημασία δίνουμε στο γεγονός ότι η σπατάλη τροφίμων είναι ένα σημαντικό πρόβλημα, με σοβαρό αντίκτυπο στην οικιακή οικονομία, το περιβάλλον και τις κοινωνικές ανισότητες.

Η σοκολάτα ήταν η αφορμή λοιπόν… Οι μαθητές έφεραν ό,τι είχε ο καθένας στο σπίτι του σε περίσσευμα, λίγα μπισκότα, βούτυρο, κουβερτούρα, κακάο, γάλα. Τα ενώσαμε και φτιάξαμε το υπέροχο γλυκό μας!

Να ευχαριστήσουμε για τη βοήθεια τους τον καθηγητή τεχνολογίας κ. Τσιάμη Χαράλαμπο, την υπεύθυνη κυλικείου κα Στέλλα Σαρηγιαννίδου και την υπεύθυνη καθαριότητας και αντιπρόεδρο του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Ζαλόγγου κα Βλάρα Κατερίνα.

Χαριτοπούλου Μαρία, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης

Την Πέμπτη 15-02-2024, με ιδιαίτερη χαρά συμμετείχαμε στη διαδικτυακή παρέα με πολλά σχολεία της Ελλάδας και παρακολουθήσαμε τη live streaming μετάδοση του εκπαιδευτικού προγράμματος της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης “Η Συμφωνία του αποχαιρετισμού: όταν γεννήθηκε η συμφωνική μουσική“!

Θεματικές του εκπαιδευτικού προγράμματος «Η Συμφωνία του αποχαιρετισμού του Haydn: όταν γεννήθηκε η συμφωνική μουσική»:

  • Η γέννηση της ορχήστρας και της συμφωνίας – Διαφωτισμός, επιστήμη και μουσική.
  • Το επάγγελμα του μουσικού.
  • Πώς αντιλαμβανόμαστε ως αφήγηση τη συμφωνική μουσική, η οποία δεν έχει λόγο;
  • Ο Haydn και οι φίλοι του – Η «πρώτη Σχολή της Βιέννης».
  • Μουσική, εφευρετικότητα και χιούμορ: ο μουσικός κόσμος του Haydn.
  • Η κοινωνική λειτουργία της μουσικής Το πρόγραμμα παρουσιάζει τον συνθέτη Joseph Haydn, αποκαλούμενο και πατέρα της συμφωνικής μουσικής, μέσα από την περίφημη Συμφωνία αρ. 45 («Του αποχαιρετισμού»).

Η συμφωνία αρ. 45, εκτός από ένα μουσικό αριστούργημα, αποτελεί ίσως και τον πρώτο ιστορικά τρόπο διεκδίκησης εργασιακών συνθηκών στον χώρο της μουσικής, ενδεικτικό των εννοιών του ανθρωπισμού και της δημοκρατίας που πλάθονταν ήδη στο διανοητικό περιβάλλον της εποχής.

Δράση ενημέρωσης για αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών

Την Τετάρτη 14-02-2024 υλοποιηθηκε δραση ενημέρωσης των μαθητών/τριών περί αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών. Η δράση του Αυτοτελούς Τμήματος Πολιτικής Προστασίας ΠΕ Πρέβεζας σκοπεύει στην κατάρτιση των μαθητών σε θέματα έκτακτης ανάγκης και συμβάντων από ενδογενείς ή εξωγενείς παράγοντες. Η επίσκεψη έγινε με γνώμονα την προαγωγή της ασφάλειας των μαθητών πριν, κατά την εξέλιξη και μετά το πέρας του συμβάντος έκτακτης ανάγκης. Ευχαριστούμε την κα Ελευθερία Μπάσιου, την κα Αθηνά Νίτσα και τον κ. Ζώη Μαργέλη που εκπαίδευσαν τους μαθητές/τριες ως προς τον κατάλληλο τρόπο αντιμετώπισης κ ως προς τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε περίπτωση σεισμού και επικίνδυνων καιρικών φαινομένων.

Δράση επαγγελματικού προσανατολισμού Γ’ Γυμνασίου

Στο πλαίσιο των διδακτικών επισκέψεων που υλοποιεί το Γυμνάσιο Ζαλόγγου, την Πέμπτη 08 Φεβρουαρίου 2024 επισκεφθήκαμε το Γενικό Λύκειο Λούρου, καθώς και δύο τοπικές επιχειρήσεις. Οι μαθητές/τριες της Γ’ Γυμνασίου, συνοδευόμενοι από τις εκπαιδευτικούς κα Γκάρτζιου Χρυσαυγή και κα Χαριτοπούλου Μαρία, ενημερώθηκαν από τον Διευθυντή του Γενικού Λυκείου Λούρου σχετικά με τη φοίτηση στο Γενικό Λύκειο (μαθήματα, ομάδες προσανατολισμού και πανεπιστημιακές σχολές που αντιστοιχούν σε κάθε επιστημονικό πεδίο) και περιηγήθηκαν στις αίθουσες, τα εργαστήρια και τη βιβλιοθήκη του σχολείου. Επόμενη στάση μας τα Φυτώρια Τσούκη-Κουτσότολη, όπου οι υπεύθυνοι μας εξήγησαν τον τρόπο λειτουργίας ενός φυτωρίου, τα είδη των φυτών που μπορούν να καλλιεργηθούν, καθώς και τη διάθεση των προϊόντων στην αγορά. Τελικός σταθμός της διδακτικής μας επίσκεψης το Ελαιοτριβείο Κoνάκη, στο οποίο οι υπεύθυνοι μας μίλησαν για τη διαδικασία παραγωγής-τυποποίησης του ελαιόλαδου και την αξιοποίηση των υπολειμμάτων για παραγωγή ενέργειας, γεωργικών και άλλων χρήσιμων προϊόντων. Θερμές ευχαριστίες για τη φιλοξενία στον Διευθυντή του Γενικού Λυκείου Λούρου κ. Λάμπρου Κωνσταντίνο και στους υπεύθυνους του φυτώριου Τσούκη-Κουτσότολη και του ελαιοτριβείου Κονάκη.

Επίσκεψη στην παιδική – εφηβική βιβλιοθήκη

Την Τρίτη 06-02-2024, η Παιδική-Εφηβική Βιβλιοθήκη του Δήμου Πρέβεζας άνοιξε τις πύλες της για την Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας! Στον ζεστό και φιλόξενο χώρο της οι μαθητές/τριες ενημερώθηκαν για την ιστορία της τυπογραφίας με τη χρήση οπτικοακουστικού υλικού και για θέματα βιβλιοθηκονομίας. Στη συνέχεια, με πολύ κέφι και φαντασία, κάθε μαθητής/τρια έφτιαξε το δικό του/της βιβλίο και το παρουσίασε. Ήταν μια επίσκεψη ενδιαφέρουσα, ευχάριστη και δημιουργική για τους/τις μαθητές/τριες που γνώρισαν τον χώρο ανάγνωσης βιβλίων και επιτραπέζιων παιχνιδιών, τον χώρο υπολογιστών και τα σημεία έκθεσης για προτεινόμενα βιβλία. Οι μαθητές/τριες υποσχέθηκαν ότι θα επισκεφτούν τη Δημοτική μας βιβλιοθήκη για δανεισμό βιβλίων. Ευχαριστούμε το προσωπικό της βιβλιοθήκης που συνέβαλε στη δράση του σχολείου μας με στόχο να γίνει η βιβλιοθήκη ένας ελκυστικός χώρος που θα εμπνέει και θα καθοδηγεί τους/τις μαθητές/τριές μας!

Πρακτικό επιλογής προσφορών για εκδρομή στη Θεσσαλονίκη

Εκπαιδευτική Επίσκεψη στη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων

Την Τετάρτη, 24-01-2024, τα τμήματα Β1 και Γ1 του σχολείου μας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη Ιωαννίνων στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού πολιτιστικού προγράμματος «Διαδρομές στη Βιβλιοχώρα της Ζωσιμαίας».
Με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών κ. Μπαχτσέ και κ. Ρίζου, οι μαθητές/τριές μας παρακολούθησαν ενημερωτική παρουσίαση για τη Ζωσιμαία Βιβλιοθήκη, τους χώρους και τους κανόνες λειτουργίας της και ξεναγήθηκαν σε μια διαδρομή στα ράφια της βιβλιοθήκης. Έπειτα βρέθηκαν στο αναγνωστήριο, χρησιμοποίησαν την εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας HaloAR και παρακολούθησαν βίντεο με συμβουλές για τη διατήρηση των βιβλίων, ενώ συμμετείχαν και σε βιωματικό εργαστήριο, όπου γνώρισαν το επάγγελμα του βιβλιοθηκονόμου.
Ευχαριστούμε θερμά τους υπεύθυνους της βιβλιοθήκης, οι οποίοι καλωσόρισαν τους/τις μαθητές/τριές μας σε ένα ζεστό και ευχάριστο περιβάλλον και μας αποχαιρέτησαν με χαμόγελο, δωρίζοντάς μας σελιδοδείκτες, μολύβια και ενημερωτικό υλικό!

Ενημέρωση για απουσίες λόγω νόσησης από ιογενείς λοιμώξεις ή COVID-19

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες.

Σας ενημερώνουμε ότι βάσει εγκυκλίων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., δεν προσμετρώνται οι απουσίες από μαθήματα έως πέντε (5) ημερών λόγω νόσησης από ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού και οι απουσίες από μαθήματα έως πέντε (5) ημερών λόγω νόσησης από COVID-19, ενώ σε περίπτωση νοσηλείας σε νοσοκομείο λόγω COVID-19 οι απουσίες δεν προσμετρώνται για όλο το διάστημα της νοσηλείας.
Σε κάθε περίπτωση η μη προσμέτρηση των απουσιών γίνεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, έπειτα από αίτηση του κηδεμόνα.

Συνεπώς:

  1. Σε περίπτωση νόσησης από ιογενείς λοιμώξεις του αναπνευστικού (όταν η νόσηση συνέβη κατά το διάστημα από 01-11-2023 έως και 31-03-2024), ο κηδεμόνας προσκομίζει σε εύλογο χρονικό διάστημα στο σχολείο
    α) αίτηση για τη μη προσμέτρηση των απουσιών,
    β) βεβαίωση νοσηλευτικού ιδρύματος ή ιδιώτη γιατρού, όπου αναγράφεται το είδος και η διάρκεια της ασθένειας.
  2. Σε περίπτωση νόσησης από COVID-19, ο κηδεμόνας προσκομίζει στο σχολείο
    α) αίτηση για τη μη προσμέτρηση των απουσιών,
    β) υπεύθυνη δήλωση της παρ. 4 του άρ. 8 του Ν. 1599/1986,
    γ) βεβαίωση θετικού ελέγχου (rapid test ή PCR).

Σχετικά έγγραφα:

Το Γυμνάσιο Ζαλόγγου έκοψε τη βασιλόπιτά του!

Σε πολύ ευχάριστο και ζεστό (παρά το τσουχτερό κρύο) κλίμα, την Τετάρτη 10-01-2024, το σχολείο μας πραγματοποίησε την κοπή της βασιλόπιτάς του, όπου ανταλλάξαμε ευχές για το νέο έτος. Ευχαριστούμε από καρδιάς τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, χωρίς την υποστήριξη του οποίου δε θα ήταν εφικτή η μικρή αυτή εκδήλωση. Προσφέρθηκαν δώρα στους τυχερούς και ξεκινήσαμε τη νέα χρονιά με αισιοδοξία και κλίμα αλληλεγγύης και συνεργασίας!

Καλά Χριστούγεννα και Χρόνια Πολλά σε όλους!

Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας στην αγορά της Πρέβεζας!

Την Πέμπτη 21-12-2023, το σχολείο μας στόλισε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο του στην κεντρική αγορά της Πρέβεζας, μπροστά από τη Θεοφάνειο Αίθουσα Τέχνης!

Ποντιακά Κάλαντα και Ευχές!

Την Πέμπτη 21-12-2023, αντιπροσωπεία μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας επισκέφθηκε, τραγούδησε ποντιακά κάλαντα, με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού κας Χαριτοπούλου και τη συνοδεία του εκπαιδευτικού κ. Μίκροβα, και αντάλλαξε ευχές με τον Αντιδήμαρχο Ζαλόγγου κ. Σαριάνογλου, τη Διευθύντρια Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα Μπισκανάκη και τον Δήμαρχο Πρέβεζας κ. Γεωργάκο. Τους ευχαριστούμε θερμά για τη φιλοξενία τους!